Zapowiedzi

„My”

My

„My”

Tytuł oryginalny: Wij
Premiera: 8 grudnia 2018 r.
Reżyseria: Rene Eller
Scenariusz: Rene Eller
Montaż: Wouter van Luijn
Operator: Maxime Desmet
Gatunek: dramat
Czas trwania: 90 min.
Produkcja: Holandia 2018

Film miał premierę światową na MFF w Rotterdamie, gdzie nominowany był do nagrody KNF Award. Nominowany również do nagrody: European Award Best First Film na Zlin Film Festival.

„Mocny film. Zakończenie nie daje odpowiedzi i nie szuka kozłów ofiarnych. W ponurym społeczeństwie, młodzi i starzy rywalizują o to, kto może być wyzyskiwaczem, a nie być wyzyskiwany. Brak tu prostych rozwiązań – i jest to prawdziwą prowokacją filmu, bardziej niż jego nastoletnia nagość.”  FilmDoo

Podczas upalnego lata w belgijsko-holenderskiej wiosce ośmioro nastolatków gra w gry polegające na przekraczaniu własnych granic. Są znudzeni i poszukują wrażeń, wspólnie poznając własną seksualność. Wyzywają

siebie nawzajem, ale wkrótce zaciera się granica między dobrem a złem. Gdy niewinność zostaje zmiażdżona w zepsutych grach i wykorzystywaniu seksualnym, nastolatki wkrótce stają się bezlitosnymi drapieżnikami.

 

 

IGIELNIK

Igielnik

„IGIELNIK”
Tytuł oryginalny: Pin Cushion
Premiera: wrzesień 2018 r.
Reżyseria: Deborah Haywood

Scenariusz: Deborah Haywood
Montaż: Anna Dick, Nick Emerson
Operator: Nicola Daley
Gatunek:
dramat
Czas trwania: 82 min.
Produkcja: Wielka Brytania 2017

PRESSBOOK

Film miał premierę na MFF w Wenecji.

W rolach głównych JOANNA SCANLAN – LYN, brytyjska aktorka nominowana do nagrody BAFTA oraz Lily Newmark, nowa twarz marki Chanel.

Lyn i Iona, zżyte ze sobą matka i córka, cieszą się na życie w nowym mieście. Na początku jest im trudno, ale w końcu Iona znajduje nowe przyjaciółki: Kelly, Stacey i Chelsea. Matka czuje się osamotniona, w związku z czym próbuje nawiązać bliższą relację z sąsiadką Belindą. Lyn i Iona udają, że są szczęśliwe, ale dużo w tym pozorów. Okazuje się bowiem, że przyjaciółki Iony nie są z nią do końca szczere. Zagubiona dziewczyna podejmuje coraz bardziej desperackie kroki, żeby się dopasować. Obie, nie radząc sobie z realiami nowego życia, uciekają w świat fantazji i kłamstw.